PRZYKŁADOWE MENU DIETA WEGETARIAŃSKA + RYBY

PONIEDZIAŁEK

ŚNIADANIE

Twarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem posypany siemieniem lnianym + pumpernikiel + pomidor, ogórek, rzodkiewka

II ŚNIADANIE

Koktail ananasowo-truskawkowy z miętą

OBIAD

ŁOSOŚ na puree brokułowym + ryż z buraczkami + surówka wiosenna

PODWIECZOREK

Ciasto śliwkowe

KOLACJA

"GYROS" TOFU z warzywami + kasza gryczana + surówka z czerwonej kapusty z nutką jalapeno

WTOREK

ŚNIADANIE

PLACEK JAJECZNY Z ŁOSOSIEM, OLIWKAMI I KOPERKIEM + ogórek konserwowy, pomidor, szczypiorek + pieczywo razowe

II ŚNIADANIE

SAŁATKA Z PIECZONYCH WARZYW I KOMOSY + SOS Z SERA FETA I MIĘTY

OBIAD

ORIENTALNE TOFU Z WARZYWAMI I SEZAMEM + ryż smażony z warzywami

PODWIECZOREK

Brzoskwinia pod waniliową pierzynką z wiórkami czekolady

KOLACJA

Kotlety jajeczno - koperkowe ze słonecznikiem na musie z selera z kurkumą + kasza jaglana + surówka porowa

ŚRODA

ŚNIADANIE

Pasta rybno-pomidorowa + pieczywo razowe + ogórek, oliwki, cherry

II ŚNIADANIE

Zupa tikka masala z TOFU, papryką, różami kalafiora, cebulką i mlekiem kokosowym

OBIAD

MINTAJ W SOSIE KAPAROWYM + ziemniaki pieczone z cebulą i pieczarkami + surówka z marchewki z chrzanem

PODWIECZOREK

Sernik domowy

KOLACJA

BURGERY Z TOFU Z SUSZONYMI POMIDORAMI na musie szpinakowym + ryż basmati + pieczone warzywa z sezamem

CZWARTEK

ŚNIADANIE

Twarożek brzoskwiniowy + tost pełnoziarnisty + mix owoców + mus truskawkowy

II ŚNIADANIE

Krem kalafiorowo-brokułowy z prażonymi płatkami migdałów

OBIAD

BURGER Z ŁOSOSIA NA SOSIE CYTRYNOWYM + kotleciki jaglane + surówka pekińska

PODWIECZOREK

Smoothie burak, ananas, jabłko, marchew, cytryna

KOLACJA

Gulasz z warzywami i soczewicą w sosie żółtym curry + colesław

PIĄTEK

ŚNIADANIE

Koperkowa pasta jajeczna + pieczywo razowe + cherry, kalarepa, rzodkiewka

II ŚNIADANIE

Fit batonik proteinowy

OBIAD

Pełnoziarnisty makaron na musie tuńczykowym + pieczona cukinia, cherry, oliwki + wiórki marchewki chardonnay

PODWIECZOREK

Sałatka surimi z makaronem ryżowym, ananas, koperek, papryka, sos koperkowy

KOLACJA

Rolada rybna z szpinakiem i suszonymi pomidorami na duszonym szpinaku + żółty ryż z marchewką i groszkiem + domowa surówka z kiszonej kapusty

SOBOTA

ŚNIADANIE

PASTA Z TUŃCZYKA + pieczywo razowe + słupki marchewki , selera i kalarepy

II ŚNIADANIE

Smoothie jabłko, pomarańcza, truskawka,limonka, mięta

OBIAD

ZIOŁOWE PULPECIKI SOJOWE na musie staropolskim + kasza gryczana + surówka z czerwonej kapusty, jabłka i cebulki, sos

PODWIECZOREK

Ciasto Brownie

KOLACJA

Kotleciki z cieciorki, tofu i szpinaku + mus warzywny z chilli + ryż paraboliczny + kotleciki warzywne

NIEDZIELA

ŚNIADANIE

Placuszki owsiane z bananami i czekoladą + mus waniliowo-truskawkowy + mandarynka, kiwi

II ŚNIADANIE

Pikantny krem węgierski z MOZZARELLĄ

OBIAD

PULPECIKI Z TOFU Z MORELAMI I ŚLIWKAMI na puree z batatów + kotleciki ryżowe z koperkiem i marchewką + modra kapusta z śliwką wędzoną

PODWIECZOREK

Sernik chia na spodzie orzechowo-daktylowym

KOLACJA

Makaron w sosie borowikowym + POLĘDWICA Z MINTAJA z parmezanem i natką pietruszki + pieczona cukinia, papryka, marchewka, pieczarka