PRZYKŁADOWE MENU DIETA STANDARD

poniedziałek

       

1. Śniadanie

Pieczona owsianka brzoskwiniowa + mus truskawkowo - ananasowy

2. II śniadanie

Smoothie kokos-marchew-banan

3. Obiad

Podudzia w sosie francuskim + kasza bulgur + surówka czerwona kapusta

4. Podwieczorek

Zapiekanka makaronowa z szpinakiem i lazurem

5. Kolacja

Potrawka z indyka z warzywami + kasza gryczana + surówka z kapusty, pora i ogórka

wtorek

1. Śniadanie

Drobiowa pasta z pieczarkami + pumpernikel + słupki marchewki, pomidor, ogórek

2. II śniadanie

Zupa minestrone

3. Obiad

Indyk w sosie żurawinowym + kasza jęczmienna + surówka z selera, jabłka i rodzynek

4. Podwieczorek

Paleo pralinki daktylowe z migdałami i wiórkami kokosa

5. Kolacja

Drobiowy sos bolognese + makaron pełnoziarnisty + colesław

środa

1. Śniadanie

Omlet królewski z jarmużem + pieczywo razowe + cherry, papryka, oliwki

2. II śniadanie

Krem ziemniaczano-grochowy z chipsami szynki parmeńskiej

3. Obiad

Eskalopki drobiowe z salsą z susz. pomidorów na musie pomidorowo-ziołowym + kasza gryczana niepalona z ziołami + surówka koperkowa

4. Podwieczorek

Ciasto jogurtowe z ananasem

5. Kolacja

Podudzia "jalapeno" na musie kalafior-curry + ryż basmati + surówka z czerwonej kapusty

czwartek

1. Śniadanie

Pikantna pasta z ciecierzycy + pieczywo razowe + pomidorki, papryka, ogórek konserwowy

2. II śniadanie

Barszczyk ukraiński

3. Obiad

Indyk w sosie pieczarkowym z warzywami + kasza pęczak + surówka z buraczków

4. Podwieczorek

Smoothie jabłko, pomarańcza, truskawka, banan

5. Kolacja

Eskalopki drobiowe pod pierzynką z warzyw zapieczone mozzarellą na sosie hamburgerowym + kasza jaglana + surówka wiosenna

piątek

1. Śniadanie

Placek jajeczny z jabłkiem i gruszką + mus truskawkowy z wiórkami kokosa + pomarańcza, kiwi, ananas

2. II śniadanie

Zupa jarzynowa

3. Obiad

Miruna w warzywach i pomidorach + ryż brązowy + tradycyjna surówka z kiszonej kapusty

4. Podwieczorek

Fit szarlotka z cynamonem

5. Kolacja

Kotlety z marchwii i białej fasoli na sosie indyjskim + kuskus z warzywami + surówka z marchewki z sezamem

sobota

1. Śniadanie

Pełnoziarnisty naleśnik z miodowym twarogiem + mus owocowy + owoce

2. II śniadanie

Krem z zielonych warzyw z wiórkami marchewki

3. Obiad

Rumsztyk wieprzowy na złocistych pieczarkach + pieczone ziemniaki ziołowe + surówka z marchewki i pora

4. Podwieczorek

Słodkie babeczki z jagodowym twarożkiem

5. Kolacja

Fusilli ze szpinakiem, suszonymi pomidorami, oliwkami, pieczone cherry i serem feta

niedziela

1. Śniadanie

Chrzanowa pasta jajeczna + pieczywo razowe + cherry, kalarepa, rzodkiewka

2. II śniadanie

Krem cebulowy z grzankami

3. Obiad

Ziołowy indyk na musie putanesca + kasza bulgur + bukiet warzyw

4. Podwieczorek

Placuszki owsiane z bananami + mus truskawkowy

5. Kolacja

Orientalny kurczak w pięciu smakach + makaron ryżowy + surówka z kapusty z ananasem